Open dag festival

Ben je groep 8 leerling en wil je kennismaken met het Vathorst College? Kom naar onze open dag op dinsdag 7 of donderdag 9 februari!

Het is zover! Je mag op zoek naar een school in het voortgezet onderwijs voor schooljaar 2023-2024. Dat betekent open dagen bezoeken. Kom je naar ons open dag festival op dinsdag 7 of donderdag 9 februari. Wedden dat jij je hier meteen thuis voelt? Je kunt lesjes volgen en genieten van andere leuke activiteiten.

Nieuwsgiering? Ontdek het Vathorst College! Download nu de Open dag app en selecteer Vathorst College.

Open dag festival

Ontdek wie je bent bij het Vathorst College

Jij bent creatief, leergierig en nieuwsgierig, maakt graag je eigen keuzes en digitaal (samen)werken klinkt jou als muziek in de oren. Wij zijn het Vathorst College: we helpen je maar wat graag bij het verder ontwikkelen van deze vaardigheden, en nog veel meer. Sociale en persoonlijke ontwikkeling vinden wij net zo belangrijk als je diploma. Daarom helpen we je ontdekken wat je leuk vindt en waar je talent voor hebt. Dat doen we door jou zo persoonlijk mogelijk onderwijs te bieden. Dan ontwikkel jij je eigen identiteit. En weet je wat het mooie is? Wie jij ook bent, je bent welkom. Je mag bij ons écht jezelf zijn en je ontwikkelen zodat jij iets waardevols bij kunt dragen aan deze wereld. Want er is maar één jij. Kom jij samen met ons de tijd van je leven ervaren op het Vathorst College?

Open dag festival groep 8

Op dinsdag 7 februari en donderdag
9 februari 2023 organiseren wij ons open dag festival. Wil je erbij zijn dan vragen wij jou om je hiervoor in te schrijven via onze Open dag app.

In het blok rechts leggen wij uit hoe je dat doet.

De open dag app

Hoe werkt het?

Download de “Open dag app” van
Parent.com in de appstore of Playstore

Zoek Vathorst College

Schrijf je in via het menu: Kom kijken! Schrijf in!

Online ontmoeting groep 7

Voor de leerlingen van groep 7 organiseren wij op donderdag 16 februari 2023 een online ontmoeting. Samen met je ouders ben je online welkom voor deze ontmoeting.
Je kunt je hiervoor opgeven via de Open dag app. Download de app, dan krijg je alvast een beeld van onze school.